Wednesday 14 September 2011

seterusnya ape ?

saya agak cuak juga sebab exam add math paper 1 esok . dan saya sangat mengantuk di saat ini ! kenapa mata ney . ney lah padah tak tidur petang tadi .
sebut pasal petang tadi , ade event terbaik . pergi rumah BFF ! hari ney bfday dia . hope dia happy hari ney
!


ney lah BFF saya n dah kawan dari form 1 . 1st saya jumpa di kelas 1 zamrud . memang agak pendiam pertama kali jumpa . tapi . . dia tak de lah diam sangat . hee ~ agak sweet :) picture ney di ambil masa dekat UIAM kuantan . agak dah lama . ema kawan saya lah ney yang snap . saya memang agak suka bergambar . tapi guna cam. sendiri takpe kan . hehe . sayang rasanya bila event yang bermakna dalam hidup tak di rakam @ disimpan sbg kenangan .  ape ape pun saya harap our friendship akan kekal . tak lupa juga pada ema dan zura yang sentiasa ade menerangi hari hari saya . friendz forever !

No comments:

Post a Comment