Friday 9 September 2011

sangat feel !

''main phone je taw !'' akak sergah tibe2 . huh . aku cuma kadang2 je lah msg (ye kot kdang2 , huhu ) . hmm . ta suka gak dgr orang m'bebel . hehe . tapi akak sndiri takpe lah :)
btw , baru bke fb lpas skian lame tak buka ( tak lama mana pun sbnrnya ) hee ~  tgk kawan2 di fb yang sangat sweet . actually tiap orang ade kisah di fb masing2 .  terserah pada person tu lah .
then , hari ini aku lewat ke kelas add math ! woohh ! ''i'm sorry tece , saya tertido tadi '' . dengan muke tak bersalah aku masuk kelas dalam jam 15:30 . rasa bersalah dan tertinggal banyak benda . so sad !
najwa latif ! hari2 layan lagu dye . agak relax layan lagu dye :) tapi better dgr lagu sambil wat math macam aku baru buat ney . hppy aku asa sbb dgr lagu smbil wat math !
esok ?? adakah esok hari bersejarah bagi aku ? tggu dan lihat ya !

No comments:

Post a Comment